oh jee - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu oh jee - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu

oh jee

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Tiemen en Renee

27 Mei 2010 | Frankrijk, Lanty

Je kent het wel:

Je komt niet uit je woorden,
je handen trillen bijna onophoudelijk,
zweten overigens ook de hele dag,
chagrijnen tegen iedereen die lief voor je is, en de hele dag honger hebben.

Stoppen met roken.
De hel van iedere toch behoorlijk doorgewinterde roker.
Ik ben pas een paar uur onderweg, en vertoon gelukkig nog geen enkel van deze verschijnselen echt, ook al tiemen inmiddels waarschijnlijk anders zou zeggen.

Ik zal de rokers onder jullie even verklaren dat ik niet ineens het licht gezien heb, ook al zag ik het al een tijdje zitten om te stoppen.
Maar tot vandaag stond ik daar nog niet echt achter en heb ik het ook nog niet gedaan.
Maar ik moest vanmorgen naar de tandarts na 4 dagen ontzettend pijn en opgezwollen tandvlees, wat komisch is want mijn tandvlees was na 2 jaar geleden in het ziekenhuis al bijna tot op het bot terug getrokken. En ja ik had er natuurlijk al veel eerder naar moeten laten kijken, maar ik had via internet al even geleden uitgevonden wat ik had en vooral wat ze er aan konden doen.
Paradondinges... daarbij snijden ze je tandvlees open maken ze eronder schoon en hechten ze het erna weer aan elkaar.. klonk mij een jaar geleden misschien wel beter als dat het vanochtend klonk, misschien alleen omdat hij erbij zei zeer agressieve vorm, en stoppen met roken, en eigenlijk allemaal in 1 zin.

Je zou denken heel de weg naar huis is ze waarschijnlijk ontzettend bang geweest voor de operatie, want ja ja zo heet dat hier en dat is het waarschijnlijk ook. Maar eerlijk gezegd zat me maar een ding dwars,
Ik moet stoppen met roken nu word ik dik. Dat was een van de redenen waarom ik nooit eerder gestopt ben.
10 procent van je lichaamsgewicht zeggen ze. En dat wil ik er liever niet bij hebben.
Maar nu hebben tiem en ik het er uitgebreid over gehad, en we denken wanneer je stopt met roken krijg je honger en ja als je dan frikandellen gaat eten iedere keer dat je eigenlijk wil roken dan word je dik.
Ik ga het dus net zoals de moeder van tiemen het ooit geprobeerd heeft met sinaasappels doen.Alleen wanneer ik denk dat ik echt gek word hoor, want ik heb vandaag gemerkt dat als ik mezelf gewoon lekker bezig houd ik het nog niet zo mis...
( dat komt nog wel )

Tevens zet ik even hier zwart op wit wat tiemen mij zojuist tijdens onze pasta carbonara belooft heeft.

Zodra ik 3 maanden gestopt ben met roken, en dat gaat zijn op 27 Augustus 2010 wel te verstaan: Stop ook hij met roken.Geweldig vind ik dat samen op het gezonde pad.

Dat was het even voor deze keer: het ging deze keer even alleen maar over mij maar de volgende keer zal ik weer even uitweiden over tiem.
Met wie het trouwens bijna niet beter kan gaan, volgens mij zowel met zijn werk als met zijn humeur.

Ik houd jullie op de hoogte!
( p.s sorry voor de spelfouten maar als ik eenmaal typ dan typ ik en ik ben vaak te lui om het helemaal na te lezen ) ten grote ergernis van tiemen.

Bisous

  • 27 Mei 2010 - 19:26

    Sjonnie:

    Wat bij mij wel werkte: Neem wat water als je zin hebt in een peuk, 0 calorien en gewoon nodig voor het lichaam, beter en goedkoper dan 20 sinaasappels....

    Succes!!!

  • 27 Mei 2010 - 20:38

    Paul:

    Geweldig meisje, zet door.En dat dik worden is ook een fabeltje.Maar goed hoor en straks in augustus Tiemen ook, toppie.
    Groetjes en succes.

  • 28 Mei 2010 - 07:30

    Naudjan:

    Super stoer! Ik duim voor je en ik vind dat Tiemen ook METEEN moet stoppen! (al zou dat wel eens een reden voor hem kunnen zijn om dat niet te doen ;))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiemen en Renee

"Tout homme a deux pays: le sien et puis la France."

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 26480

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 30 November 2019

Overwinteren

Landen bezocht: