Op en neer naar Griekenland! - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu Op en neer naar Griekenland! - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu

Op en neer naar Griekenland!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Tiemen en Renee

13 Mei 2010 | Frankrijk, Lanty

Goede morgen!!
Wat krijg ik toch vaak de opmerking waarom we al weer zo lang niets meer geschreven hebben.

Nou bij deze weer even een update!

Om te beginnen wou ik jullie even mededelen dat we weer een neefje gekregen hebben een kanjer van een jong genaamd JORIS geweldige naam vinden we het trouwens!
Helemaal gezond geboren en de ouders maken het goed!

Ook ben ik even in Nederland geweest ik kwam er namelijk achter dat mijn paspoort verlopen was, en ik zou 1 mei toch naar Griekenland gaan.
Ik ben toen een aantal dagen van te voren met een vriendin naar Nederland gereden.Tiemen is een aantal dagen later gekomen, en dat is ook nog wel een verhaaltje waard.
Tiemen de lolbroek hem zelve had mij verteld dat hij pas vrijdag avond zou kunnen aan rijden Gert en Hilde zouden dan arriveren in Frankrijk en godzijdank een weekje op toon passen.
Ik verwachte hem dus pas of diep in de nacht of zaterdag ochtend!
Vrijdag avond had ik een afstudeer feest bij Eva en Erik!dus met een ontzettend goed humeur en mijn cadeau in de hand wil ik daar de trap op lopen naar de voordeur, precies op dat moment zie ik daar een veel te bruine kalle geweldig mooie man tegen de muur aan staan, ja hoor hij heeft het weer voor elkaar, ik geloof hem nooit meer.
uiteraard een geweldige avond gehad, en het nodige genuttigd bij onze vrienden in de billabong.

De dag erna zijn we even heel gezellig op familie bezoek in kudel geweest bij onze andere kanjer storm geweest en Steef en Rens uiteraard ook hartstikke leuk Storm was al weer ontzettend gegroeid en nog mooier geworden dan hij al was!
Via Zeist en de nieuwe baby Joris weer op weg naar huis om de dag erna te vertrekken naar het heerlijke Griekenland!

Dieu, Wat hebben we daar genoten!
De hele week eigenlijk prachtig weer gehad zo rond de 27 graden.
We hebben gebeden dat de vulkaan op nieuw flink te keer zou gaan of de staking in Griekenland lang genoeg aan zou houden dat we langer konden blijven maar helaas aan alle leuke dingen komt een eind.
Voor iedereen die wel het nieuws kijkt en zich dus zorgen heeft gemaakt, in een all in hotel leef je volledig in een bubbel, mochten er rellen zijn geweest voor het hotel dan zetten ze er nog een bloemetjes scherm voor zodat wij er niets van gemerkt zouden hebben.
Uiteraard hebben we wel het een en ander op tv gezien, en kunnen jullie toch wel vertellen dat het vervelende tijden zijn voor de Grieken. We zaten trouwens in een PRACHTIG resort onder aan de Olympus berg aan zee, heel frappant om op je bed te liggen aan het zwembad met 27 graden en achter je een berg te hebben waar eeuwige sneeuw ligt!
via deze manier ook nog even een bedankje aan de mensen die mee waren!
En voor Jet, die de hele vakantie ontzettend netjes heeft liggen leren voor de examens alle geluk van de wereld ook al gaat ze die helemaal niet nodig hebben.

Maar nu zijn we weer terug in Frankrijk, waar het helaas niet helemaal het weer was wat we hebben gehad voor dat we vertrokken.
Wel is het hartstikke gezellig Gert en Hilde zijn er nog tot donderdag, en al vrij snel erna komt mijn moeder lekker nog een paar dagen langs!

Met Toon is alles prima denk zelfs dat het niet beter kan er word met haar gelopen gezwommen gefietst.En we verzinnen steeds nog meer manieren om die eeuwig energie een beetje de kop in te drukken, ze groeit hard en is een geweldige hond.

Met werk, ja eigenlijk kan ik beter telkens het zelfde stukje gebruiken voor het kopje werk.
Het gaat gigantisch goed, zo veel beter als we ooit hadden durven dromen. De ene klus na de ander komt binnen en bijna niemand vind het erg dat er even gewacht moet worden omdat we gewoon vol zitten.
Tiemen die werkt zijn benen onder zijn lijf vandaan en ik probeer te helpen waar ik dat kan. Ik ga vanaf maandag bij Gerry die vriendin waarmee ik ook naar Nederland ben gereden schilderen, het hele huis van binnen en buiten!
Dus ook ik ga verdienen, en werken.

Nou we hebben onszelf vanuit Nederland verwend met een doos kroketten en frikandellen, dus wij kunnen er weer een tijd tegen aan!
Ik wens jullie alle liefs van de wereld! en ik beloof iets sneller weer wat te schrijven, maar dan moet ik natuurlijk wel wat te vertellen hebben!

Heel veel liefs en bisous
Tiemen en Renee

  • 13 Mei 2010 - 10:37

    Steef, Rens En Storm:

    Hoi kanjers!
    Wat leuk weer om te lezen hoe het met jullie gaat! Heerlijk dat jullie zo hebben genoten en ook leuk om te lezen dat jullie Storm zo'n mooi mannetje vinden.. dat vinden we zelf overigens ook ;-)
    Tot snel! Kus uit Kudel, SRS x

  • 13 Mei 2010 - 10:44

    Bram (poekie):

    Hey Tiemen en Renee,
    Goed man dat het allemaal zo lekker gaat daar, jammer dat ik jullie niet heb gezien in nederland, ik was zelf in tsjechie.
    Volgens mij redden jullie het daar wel beetje naar griekenland dan weer naar nederland haha... Mocht je het willen weten hier is alles ook prima wel erg druk op de zaak, ben nu dan ook op een officiele vrijedag aan het werk maarja dat hoort er ook bij

    Take care liefs Bram

  • 18 Mei 2010 - 08:51

    Gert-jan&Hilde:

    Ik bij deze verklaren dat het gemeenschappelijk verhaal van ons in Frankrijk geheel op waarheid berust! We hebben even afmoeten kicken van Toon, want dat is toch een constante bron van (speelse) aandacht, terwijl onze eigen Brieke daar inmiddels ver van verwijderd is: die slaapt bij voorkeur. De activiteiten aan het nieuwe appartement (in de hangar) vorderen ook dus wat wil je nog meer? Nou, goerd weer bijvoorbeeld.
    Als we teruggaan is dat hopelijk voor ons geregeld.
    Groeten van H&G.

  • 18 Mei 2010 - 12:52

    Naudjan:

    Leuk weer een update! ben ff druk met werk en kinderen dus had nog niet de tijd om het (op mijn gemak) te lezen! het is goed te horen dat jullie het goed maken! Nog ff wachten en dan schuif ik gezellig aan met Rens en Joris! maar dan moet het wel wat warmer zijn ;0
    Tot snel!

    NJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiemen en Renee

"Tout homme a deux pays: le sien et puis la France."

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 26476

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 30 November 2019

Overwinteren

Landen bezocht: