Brakke zondag - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu Brakke zondag - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu

Brakke zondag

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Tiemen en Renee

08 November 2009 | Frankrijk, Lanty

Bonjour bonjour!

wat ontzettend leuk dat jullie allemaal zulke lieve berichten hebben achter gelaten!

Het is vandaag zondag, een van de enige dagen in de week die je altijd wel door hebt, omdat we dan lekker een dag niets doen!
Het is erg laat geworden gister en eigenlijk een beetje te gezellig.
We hadden een boerenkool avond met de nodige drankjes en Nederlandse programma´s via internet met een paar wijntjes achter de kiezen is zelfs derek ogelvie of zoiets interessant.

het is hier ineens herfst geworden, de bomen zijn nu echt bruin en de bladeren vallen uit de bomen door de veelvuldige regen, nu ga je je beseffen dat Frankrijk niet alleen het zonnige en warme vakantieland is waar je in eerst instantie aan denkt bij ´´Frankrijk´´.

Maar nu heb ik wel tijd om op de computer frans te leren, en mijn franse kinderboekjes te lezen.
tiemen is druk in de weer met de printer om alles in gereedheid te stellen om factuurtjes te kunnen printen.

Nou jongens en meisjes toon roept ze wil aandacht en heeft al 4 keer het toetsenbord uit mijn handen geslagen!

We verheugen ons erop tot er weer iemand op bezoekt komt en joppie saus mee brengt haha! nee het is weer leuk geweest ik moet gaan wandelen.

Heel veel liefs,
Tiemen en renee

  • 08 November 2009 - 15:32

    Poekie:

    Ik ben jaloers! haha. Heb ook een hele brakke zondag, gister was namenlijk troost van oost. Was erg gezellig. Goed om te horen dat het daar zo goed gaat. Kus bram

  • 09 November 2009 - 08:29

    Tim:

    HEE AAPen, HA goed dat je zegt dat je iedereen bedankt voor de leuke reacties, nu moest ik wel grondig deze site afzoeken naar reactie-schrijver zeg maar:P kon hem vorge keer nie vinden? cá-via? hahah tis dat ik het druk,druk druk heb anders was ik al lang bij jullie op stoep geweest:) maar goed januari...ben ik klaar en dan rij ik fftjes op en neer naar jullie is toch maar VIJF uurtjes rijden;) hahah blij dat goed gaat met jullie..goed goed ik snap dat jullie het erg moeilijk moeten hebben, OMDAT jullie mij zo missen, begrijpelijk...
    begrijpelijk, maar trust me het is wederzijds;) hee french f**K bunny's
    spreek jullie snel weer
    ben namelijk ''actief'' bezig op stage :P!
    hee dikke kus en tot schnell!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • 12 November 2009 - 13:58

    Erik:

    shit was er weer troost van oost, ah men helaas gemist.
    hier in olanda alles bon stage gehaald das beter nu weer de school banken in

  • 17 November 2009 - 11:20

    David En Marloes Van Den Assem Remkes:

    Oh ja troost van oost...haha...
    nou dan hebben ook wij dat weer gemist!
    Reneetje, hoe staat het met je frans inmiddels? Vast en zeker al een heel stuk beter dan dat van mij, maar tja, ik ben me nu dan ook meer op het Maleisisch aan het concentreren...hihi.
    Hier wel nog steeds warm en zonnig en zo (met uiteraard zo nu en dan een flinke hoosbui wat dat is hier dan weer wel) maar hier doen ze dan ook verder niet echt aan seizoenen en das ook best een beetje vreemd hoor!
    Leuk zo op de hoogte te blijven van jullie vorderingen, en volgens mij gaan die ook allemaal goed.
    Knuffels en tot over contact ze.
    Xx

  • 20 November 2009 - 10:02

    DE BRRROER:

    behalve de foto's op links kun je hier ook kijken hoe het er uit ziet in Lanty:
    www.mont-chanin.tk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiemen en Renee

"Tout homme a deux pays: le sien et puis la France."

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 26470

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 30 November 2019

Overwinteren

Landen bezocht: