Ons Hart gevolgd - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu Ons Hart gevolgd - Reisverslag uit Lanty, Frankrijk van Tiemen en Renee - WaarBenJij.nu

Ons Hart gevolgd

Door: Stef Bos

Blijf op de hoogte en volg Tiemen en Renee

17 September 2010 | Frankrijk, Lanty

Ik voel me thuis hier
Als een vreemde
Iedereen herkent mijn accent

Ik ben van onder de rivieren
Je kunt niet anders zijn
dan wie je bent

Ik kan niet terug
Want ik kom nergens vandaan
Al ga ik weg
Ik blijf een vreemde

Ik kom uit een land van schreeuwers
Ik heb geleerd hier
Om stil te zijn

Wat niet wil zeggen
Dat ik zal zwijgen
Als mensen elkaar haten
Alleen omdat ze anders zijn

Ik heb de liefde
hier gevonden
Ik ben alleen
M'n hart gevolgd

Zo ben ik hier
Terecht gekomen
In dit huis als een vreemde
Ik hoef niet eerst
Ik ben geen volk
Ik wil alleen maar
Hier
Leven.

Genietend van elkaar en het leven.

  • 17 September 2010 - 14:11

    M'Loesje:

    Beter goed gejat dan slecht verzonnen...
    Steff Bos rules, heeft mij al in meerdere gevoels-rollercoasters geholpen.
    Knuffels.

  • 17 September 2010 - 14:22

    Nj:

    WOW!
    :)

  • 18 September 2010 - 11:43

    Paul:

    Hallo lieve mensen,
    Mooi dat gedicht van Stef Bos. Hoe gaat het? Zal wel goed gaan, jullie zijn nog steeds niet terug.Hier gaat ook alles zijn "gangetje", hoop jullie snel weer eens te zien.
    groetjes Paul

  • 21 September 2010 - 21:36

    Erik En Eva:

    he alles goed ikhoor weinig van jullie zeker druk of niet, nou we moeten binnen kort weer even bellen toch gegroet erik en eva

  • 28 September 2010 - 08:56

    Bep 't Hart:

    Doet u ook elctriciteit ?
    Zoals nieuwe leidingen, onderhandelen met EDF etc.

    Vr. grt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiemen en Renee

"Tout homme a deux pays: le sien et puis la France."

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 26462

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 30 November 2019

Overwinteren

Landen bezocht: